Nu är höstens upplaga av LEAD:s affärsutvecklingsprogram BootUp igång och deltagarna är på plats! Har deras idéer potential att ta sig ut på marknaden? Det är precis vad de ska undersöka under tre månader framöver. 

Varje år genomför LEAD två omgångar av affärutvecklingsprogrammet BootUp. Här utforskar deltagarna ämnen som marknadsverifiering, affärsmodeller och presentationsteknik. Samtidigt som de får tillgång till omfattande resurser och stöd från LEAD. 

– Jag ser stor potential i deltagarnas idéer och det ska bli väldigt spännande att se hur de utvecklas den här hösten, säger Per Unell, affärscoach på LEAD och ansvarig för programmet.

Medverkar gör: 

Rodent Analytica
Optimal Relations
LineUp
EkonoMe
Nanotitanium
CrewHub
ScanTech
Organic PVs for Building Integrated Photovoltaics (BIPV)
TellAR
Sustainable Concrete

 

Har du en idé och vill söka till nästa omgång av BootUp? Läs mer här