Med över 15 års erfarenhet av mediet och de mjukvaror som finns på marknaden, och med några av Sveriges starkaste varumärken i kundportföljen har Norrköpingsbolaget Desquare sjösatt Designage 1.0 – en helt ny molntjänst för digital skyltning, eller digital signage som det även kallas för.

Mjukvaran gör det möjligt för vem som helst, var som helst i världen att sprida sin digitala information i det fysiska rummet. På så sätt demokratiserar Dequare digital signage; det ska vara till för alla och inte kräva expertis eller vara för kostsamt. Designage är byggd från grunden för integration och är en plattform som ska kunna samarbeta med andra system.

Vi har nått en stor milstolpe i vår utveckling och med vår resa att demokratisera digital signage. Det har såklart varit ett konstigt och svårt år för många och det har tvingat oss att jobba ännu hårdare och utmana oss ännu mer, och nu hoppas vi att det kan ge utdelning. Vi är nu redo att göra goda affärer men framförallt göra det vi älskar, vilket är kundnytta. Det är det Designage handlar om, säger Robert Melo, delägare och marknadschef på Desquare.

Desquare som bolag har bara funnits i två år. Molntjänsten Designage har bolaget kunnat utveckla och kan fortsätta utveckla tack vare långa och goda relationer till sina kunder och samarbetspartners.

Det är för dem vi gör det. Vi har samlat all vår erfarenhet genom åren för att skapa den bästa plattformen för digital signage. Desquare sitter i hjärtat av Norrköping men våra kunder är utspridda i Norden och på sikt ser vi att vi har kunder runt om i Europa och resten av världen, säger Robert Melo, delägare och marknadschef på Desquare.

Den molnbaserade plattformen Designage finns nu tillgänglig via desquare.se

Kontakt:
Robert Melo, delägare och CMO Desquare
+46 702 20 36 26
robert.melo@desquare.se